lunes, 27 de febrero de 2017

Argazki Hizlariak






Nahiz eta teknologia asko garatu eta berritu, klasean  egiten dena ia berdina da, irakasleak azalpenak ematen dituzte ikasleei. Alde batetik, informazio iturri oso zabala eta erabilkorra da, interneten bitartez hainbat ekintzak egin dezakete, baina arreta galtzea oso erraza tresna hauekin. Hori dela eta, ikasleek hainbat web orritan sartzen dira edo sare sozialen bitartez komunikatzen dira, eta ez dute klaseko azalpenei kasurik egiten.

Bestetik, materialen kostearen aldetik desberdintasun handiak daude, koaderno edo liburuxka batzuk, tableta eta ordenagailu bat baino askoz merkeagoak dira. Hau guztia esanda, teknologia berriek hainbat eguneratze izaten dituzte, gainera batzuetan sisteman arazo asko egoten dira. Hori dela eta, tresna teknologikoen beste arazo garrantzitsu bat birusak dira, zeinek sisteman sartu eta barrutik dena suntsitzen dituztenak.






           




Haur hezkuntzan teknologiaz hitz egiten badugu, asken urteotan oso aldaketa zorrotza egon da teknologien erabilpenetan, hau da, bai maila hezigarri honetan, bai Lehen hezkuntzan ere asko erabiltze hasi da.

Nik nire haurtzaroaren oroitzapena nire lagunekin jolastearekin eta naturan zikintzearekin erlazionatzen dut. Gure tresna teknologikoekin egoteaz gain, talde jolasak egiten genituen, futbola edo “polis y cacos” adibidez. Teknologiek, berriz, bakarti jolastea sustatzen dute eta errealitatetik baztertzen dira. Gainera, normalean gaurko tresna teknologikoek oso mendekotasun handia ekartzen dute, ordenagailuak, tabletak, mugikorrak, bideo jokoak, etab. dira adibide batzuk. Jolastokietan begirada jartzean, iskanbila gutxiago ikus daiteke, umeek haien mugikorrekin egoten baitira eserita. Bestetik, teknologien erruz ere hainbat osasun arazoak eduki daiteke, hala nola, begi arazoak, nekea, buruko mina…Amaitzeko, nire ustez teknologien erabilpena murriztu behar genuke eta umeek teknologiekin ematen duten denbora gehiago kontrolatu behar dela uste dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario